Maximaal resultaat

Nu steeds meer media digitaal wordt verhandeld is het zaak om een gedegen digitale media strategie te definiëren. Met welke boodschap wil ik mijn doelgroep bereiken, maar ook wanneer?

Waar online in het verleden vooral als performance kanaal werd ingezet wordt de rol van online binnen branding steeds belangrijker. Denk bijvoorbeeld aan de inzet van online video’s in het verlengde van televisiecommercials. Wij focussen ons altijd op de juiste doorvertaling van campagnedoelstellingen naar online kanalen, ongeacht of de doelstelling awareness of performance is.

Van idee naar kanaalinzet

Wanneer het campagne-idee klaar is kunnen wij aan de slag. Naar aanleiding van de doelstelling(en) kiezen wij de juiste digitale kanalen. We maken een digital journey die overzichtelijk en manageable is door alle fasen (van branding tot performance).
Omdat ieder kanaal haar eigen kenmerken heeft zorgen we voor een op maat gemaakte creatieve doorvertaling. Hierdoor sluit de boodschap uitstekend aan op het kanaal en de doelgroep. De grote kracht van online is de steile leercurve. Doordat de resultaten direct inzichtelijk zijn kunnen wij snel bijsturen en optimaliseren. Uiteraard delen wij relevante learnings, zodat ook de offline campagne-onderdelen kunnen worden geoptimaliseerd. Ons einddoel is een volledige geïntegreerde campagne waarbij de doelen centraal staan in plaats van de middelen.

Contact